loading...
آوای برتر
مدیر بازدید : 2 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید ، فوق العاده زیبا و شنیدنی آمین به نام دلت اینجا نیست همراه با متن آهنگ
( ترانه : مجید تک / آهنگ : آمین / پیانو : نیما علامه / ساکسفون : هومن نامداری )
( میکس و مسترینگ : احمد سانقه / تهیه کننده : مهدی تهرانی )

 

متن آهنگ آمین به نام دلت اینجا نیست

زیر بارونی صورتامون خیس با منی اما دلت اینجا نیست

تو حواست هست حال من خوش نیست

من حواسم هست تو حواست نیست

تا ته بارون با تو می مونم تو نمی مونی اینو می دونم

بعد تو بارون هر چند امد شعر من اما دیگه بند امد

شعر من دیگه بند امد

“اگه اینجایی نیستی با اون ، خیسی چشمام اشک یا بارون

وقتی خوشبختیت با یکی دیگست تو برو من از دور حواسم هست”(دو بار)

تگ دوم آهنگ آمین به نام دلت اینجا نیست

من اینجا زیر بارونم تو پشت قابی از شیشه

نگاهش می کن و من دلم بی تاب.تر میشه

تو بی رحمانه رفتی یه جوری قلبم و کشت

که زیر رگبار هم باشم کویر قلب من خشک

“اگه اینجایی نیستی با اون ، خیسی چشمام اشک یا بارون

وقتی خوشبختیت با یکی دیگست تو برو من از دور حواسم هست”(دو بار)

برای دانلود آهنگ با فرمت زیپ کلیک کنید

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
برترین پرتال موسیقی پارسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 3
  • بازدید کلی : 608