loading...
آوای برتر
مدیر بازدید : 7 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مازیار فلاحی و محمدرضا علیمردانی به نام مهمون من باش
آهنگ : مازیار فلاحی ، ترانه : یاحا کاشانی ، تنظیم : آرش صدا
میکس و مسترینگ : آرش پاکزاد

 

متن آهنگ مازیار فلاحی و محمدرضا علیمردانی به نام مهمون من باش

بزار عود روشن کنم یکم هوا عوض بشه

شاید آروم بگیرم حس بکنم که وقتشه

مهمون من باش و تنهایی تو قسمت کن

میتونی چند دقیقه نگاه تو چشمام نکنی

حواست به من باشه هرکاری میخوام نکنی

یکمی حالم بده ، قلبم داره تند میزنه

بذار نور و کم کنم اینجا زیادی روشنه

تگ دوم آهنگ مازیار فلاحی و محمدرضا علیمردانی به نام مهمون من باش

یه چیزی میخوام بگم بدجوری دلشوره دارم

آخه تا کی میتونم که حرفمو نگه.دارم

اگه بگم دوست دارم قول میدی به کسی نگی

میتونی که رازمو به هرکی میرسی نگی

مهمون من باش و، مهمون من باش و

بزار عود روشن کنم یکم هوا عوض بشه

شاید آروم بگیرم حس بکنم که وقتشه

اما نه ، دلشوره دارم

مهمون من باش و تنهایی تو قسمت کن

برای دانلود آهنگ با فرمت زیپ کلیک کنید

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
برترین پرتال موسیقی پارسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 21
  • بازدید کلی : 626