loading...
آوای برتر
مدیر بازدید : 1 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی ارشدی به نام دیونه همراه با متن آهنگ

( ترانه : نیلوفر حسینی خواه / آهنگ و تنظیم : حمــیــد احــدی )
( میکس و مسترینگ : سیاوش شکیبا / تهیه کننده و مدیراجرایی : سید محمد جواد معینی )

 

متن آهنگ علی ارشدی به نام دیونه

دارم از تو با خودم حرف می زنم هر کی می بینه میگه دیونست

تو چی کار کردی که با خیال تو عطرت تو همیشه تو این خونست

تو تموم خاطرات خوب و بد اول از همه تو رو می بینم

حتی با تصور نبودنت نفسم بند میاد تو سینم

لحظه لحظه همه آرامشمی کاش تو هم من و می خواستی یکمی

خیلی وقته نمی دونی حالم و کاش تو هم بگی هنوز به فکرمی

لحظه لحظه همه آرامشمی کاش تو هم من و می خواستی یکمی

خیلی وقته نمی دونی حالم و کاش تو هم بگی هنوز به فکرمی

تگ دوم آهنگ علی ارشدی به نام دیونه

هنوزم حواس من پیش توئه تو هنوزم نمی خوای چیزی بگی

واسه تو عجیبه اما واسه من دیگه عادت شده این دیونه گی

تو تموم خاطرات خوب و بد اول از همه.تو رو می بینم

حتی با تصور نبودنت نفسم بند میاد تو سینم

لحظه لحظه همه آرامشمی کاش تو هم من و می خواستی یکمی

خیلی وقته نمی دونی حالم و کاش تو هم بگی هنوز به فکرمی

لحظه لحظه همه آرامشمی کاش تو هم من و می خواستی یکمی

خیلی وقته نمی دونی حالم و کاش تو هم بگی هنوز به فکرمی

برای دانلود آهنگ با فرمت زیپ کلیک کنید

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
برترین پرتال موسیقی پارسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 30
  • بازدید کلی : 635